FO trenger innspill fra NAV-ansatte
(Foto: snl.no)
NAV har bedt Fellesorganisasjonen (FO) svare på fire spørsmål. For å kunne gi utfyllende tilbakemelding, er vi avhengig av å få råd fra dere som til daglig jobber i feltet. Setter du av noen minutter og svarer på følgende spørsmål, er du med i trekningen av en overraskelse fra FO :
-
Hva er de viktigste kriteriene for et løsningsdyktig og myndig NAV-kontor?
-
Hvordan kan vi lære mer av brukerne?
-
Hva er de viktigste endringene som skal til for at vi skal lykkes?
-
Hvordan kan ulike NAV-kontorer lære av hverandre?
Svarene på spørsmålene sendes til: allis.aresdatter@fo.no innen 22.09.2016.
Tusen takk for ditt bidrag!
Flere saker
Ingen streik for ansatte i private helse og omsorg
Minstelønnssatsene har fått et betydelig løft, og øker med mellom 31 175 kroner og 50 975 […]
Streikefare blant ansatte i privat helse og omsorg
Det fremste målet er å sikre medlemmene et lønnsoppgjør på nivå med det andre i […]
FO i høring om regjeringens nye rusreform
I innlegget trakk FO frem at det er positivt at regjeringen løfter hele rusmiddelfeltet og […]